czwartek, 16 czerwca 2016

POWRÓT :)



   Cześć wszystkim! Mam nadzieję, że przychodzę do Was z dobrą wiadomością. Wracam na bloga ☺. Konkurs, który nie pozwalał wstawić mi rozdziału nareszcie został rozszczygnięty. Jak się pewnie domyślacie nie zajęłam żadnego miejsca. No cóż, mówi się trudno. Moim pocieszeniem jest to, że mogę wrócić do Was. Do ludzi, którzy to czytają.
   Więc tak rozdział pojawi się dzisiaj zaraz po tym poście. Mam nadzieję, że się cieszycie. Od razu mówię rozdziały będą wrzucane nie regularnie, gdyż moje leniwe dupsko przez ten czas gdy nie mogłam wrzucać rozdziałów, nic nie napisało gdyż nie chciało mu się siąść do komputera a gdy już to zrobiło zajmowałam się czymś innym. Serdecznie za to przepraszam. Obecnie pisze 10 rozdział więc jestem jeden rozdział do przodu.

Serdecznie pozdrawiam Córka Razjela ☺

1 komentarz:

Proszę o sprawiedliwy wyrok sądu najwyższego...